Levering

Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Je kan ons bellen op het volgende nummer: +32 472 79 58 54.

En dit op de volgende dagen: Maandag tot vrijdag: 9u tot 18u  / Zaterdag & zondag: 10u tot 13u

Kan ik de producten ergens bekijken?

Momenteel hebben we geen showroom, wel kan je alle producten op onze website in detail bekijken.

Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Alle prijzen zijn steeds incl. BTW en zichtbaar op onze webboetiek per artikel. Bij bestellingen minder dan € 60 komen er alleen verzendkosten bij. Voordat je je bestelling bevestigd worden deze kosten duidelijk vermeld. Is je bestelling voor meer dan € 60, dan verzenden we je pakje gratis naar adressen in België en Nederland. Bij bestellingen met een minimumorderwaarde van € 150 voorzien we gratis verzending naar Frankrijk en Duitsland.

Wat als een product niet in voorraad is?

De meeste van onze producten hebben we in voorraad en kunnen we onmiddellijk leveren uit eigen stock of via rechtstreekse levering vanuit het merk zelf. Op elke productpagina kan je zien of het product beschikbaar is.

Indien onze voorraad tijdelijk uitgeput is, dan kunnen we je per e-mail informeren wanneer het terug beschikbaar is. Indien gewenst kan je het product reeds op voorhand bestellen, binnenkomst van het product wordt u dan nog medegedeeld via e-mail. Sommige grotere of speciale producten kan je alleen op speciale bestelling krijgen. Hou dan rekening met een langere levertijd. Deze is ook steeds vermeld.

Wat met producten die enkel op bestelling geleverd worden?

Er zijn ook grote, speciale producten die je bij ons kan kopen op bestelling. De gemiddelde levertijd is dan drie tot vier weken, of anders vermeld. Het staat steeds per product zeer duidelijk aangeduid. Let wel op! Wanneer je samen met je speciale bestelling ook artikelen kocht die wel op voorraad zijn, wachten we tot alle artikelen binnen zijn om te leveren. Wens je toch al eerder de beschikbare artikelen te ontvangen? Geen probleem, laat het ons weten en wij sturen ze op. Gelieve er dan wel rekening mee te houden dat je tweemaal transportkosten zal betalen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij bestelling boven € 60, wordt je pakketje gratis naar adressen in België en Nederland verzonden. Bij bestellingen onder € 60, betaal je verzendkosten. Deze kosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van je bestelling. We trachten je bestelling te versturen aan de meest voordelige tarieven. Op deze manier maken we thuis winkelen extra voordelig en leuk! Als je denkt aan de hoge benzineprijzen, betaalparking en je kostbare tijd!

Little Thingz werkt met de pakjesdienst DPD.

Levering aan huis met 1 hour Predict:

0-31 kg
België € 4.95
Nederland € 6.50
Luxemburg € 6.50
Frankrijk & Monaco € 12.60
Frankrijk (Corsica) € 49.50
Duitsland € 8.20
Denemarken € 12.50
Italië € 14.20
Oostenrijk € 12.10
Groot-Britannië € 12.10
Schotland € 12.10
Ierland € 15.20
Zweden € 16.95
Spanje € 26.80
Noorwegen € 63
Zwitserland € 27.20
Bosnië € 62
Servië € 62
Zone 2 € 16.20
Zone 3 € 31
Zone 4 € 56
 

* Zone 2: Tsjechië, Estland, Hongarije, Litouwen, Letland, Polen, Zweden, Slovenië, Slowakije
* Zone 3: Bulgarije, Finland, Kroatië, Roemenië, Portugal
* Zone 4: Griekenland, Ijsland

Levering in een parcelshop:

0-20 kg
België € 3.95
Nederland € 5.10
Luxemburg € 5.10
Frankrijk & Monaco € 7.20
Duitsland € 5.10
Denemarken € 7.80
Oostenrijk € 6.10
Groot-Britannië €6.10
Spanje €8.80
 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Als je voor 12 uur bestelt en via het online betaalplatform betaalt, zorgen we ervoor dat je pakje diezelfde werkdag nog wordt verzonden. In België en Nederland ontvang je je pakketje 1 à 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Kies je voor levering in een DPD Pickup parcelshop (afhaalpunt) dan leveren wij ook op zaterdag.NB. Dit geldt niet voor producten die alleen op speciale bestelling zijn.

Word ik op de hoogte gehouden van het levertijdstip?

DPD informeert je altijd op voorhand over de levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, je kan je levering wijzigen:

  •  Afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt
  •  Leveren op een andere dag
  • Leveren op een ander adres
  • Neerzetten op een veilige locatie

Op de dag zelf word je per e-mail of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen probleem. Je pakket wordt naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen. De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.

Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.

Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren...).

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestelde pakketten bij Little Thingz worden, of rechtstreeks bij je thuis met DPD-koerierdienst of via één van de DPD-partners geleverd; of in een DPD Pickup ParcelShop klaargezet voor ophaling.

Hoe kan ik mijn bestelling ontvangen als ik overdag niet thuis ben?

Hier hebben we een oplossing voor. Je kan je bestelling laten afleveren op een ander adres (bij de buren, op je werk) of in een DPD Pickup Parcelshop leveringspunt in je buurt. Hier kan je het tijdens de openingsuren van de DPD Pickup Parcelshop ophalen en dit op een tijdstip dat jou past (ook op zaterdag en soms zelfs op zondagvoormiddag). Met 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, zijn we altijd in de buurt. Tijdens het afrekenen kan je deze optie kiezen en vind je automatisch de dichtsbijzijnde parcelshop in je buurt.

Kies je voor levering thuis en ben je toch niet thuis en is bezorging bij de buren ook niet mogelijk? Dan doen we ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk bij je aan te laten komen. We informeren je verder in detail via een bericht dat de chauffeur voor je achterlaat.

Kan ik een pakket rechtstreeks als cadeautje naar het feestvarken laten sturen?

Ja, dit kan zeker. Tijdens de bestelprocedure kan je de naam en het leveringsadres van de gelukkige opgeven. Wil je graag nog een persoonlijke boodschap schrijven die we op een leuke kaartje afdrukken en bij de bestelling voegen? Dit kan ook.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, na het bevestigen en online betalen van je bestelling ontvang je van Little Thingz een mail, met daarin een gedetailleerd overzicht van je bestelling en een tracking nummer. Via de website van DPD www.dpd.be, kan je met je tracking nummer je pakketje volgen.

Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?

Indien je bij de levering merkt dat er iets stuk is, kan je het best binnen 24 uur contact met ons opnemen via het nummer +32 472 79 5854 of via e-mail: info@littlethingz.be . Na overleg kan je het pakje terugsturen en doen we het nodige om het product te vervangen.

Retourzendingen stuur je naar: Little Thingz, Mariendaalstraat 42a, 3290 Diest, België.

Overmacht

Little Thingz is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien zij daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij Little Thingz en transportstagnatie.