Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Retourneren

 

Voldoet je aankoop niet aan je verwachtingen? Geen probleem, dan kan je het artikel heel makkelijk retourneren. Ook voor afgeprijsde artikelen. Lees hieronder aandachtig hoe je dit doet en waar je op moet letten.

Wil je een artikel retourneren en een vlotte terugbetaling? Dan draag je de verantwoordelijkheid dat de retourzending goed en stevig verpakt bij ons aankomt. Daarom vragen wij om de artikels steeds in goede staat, ongebruikt, voorzien van alle labels en etiketten, in originele verpakking en met zorg in een stevig karton naar ons retour te zenden. De verzendkosten voor het het terugsturen van een retour zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourneringen worden niet aangenomen.

Gepersonaliseerde producten, artikels met een beperkte houdbaarheidsdatum, fopspenen of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden.

 

Ik wil één of meer artikelen ruilen?

Wij voorzien geen (om)ruilservice. Alle terug gezonden artikelen worden terugbetaald na ontvangst en verificatie. Wens je een ander artikel, dan nodigen we je uit om het artikel (of de artikelen) direct op onze webshop opnieuw te bestellen zodat je ze zo snel mogelijk ontvangt. Het duurt soms wel een tijdje alvorens we retour pakketten ontvangen, wij danken je op voorhand voor je begrip.

 

Verwerking en terugbetaling van een retour.

De verwerking van een retour duurt circa 3 tot 5 werkdagen na ontvangst. Zodra deze verwerkt en gecontroleerd werd, wordt het bedrag zo snel mogelijk tot max. 10 dagen na ontvangst van de retour terug gestort naar de rekening waarmee de betaling werd voldaan. 

Retourneer je de volledige bestelling, dan wordt deze ook volledig terugbetaald.

Retourneer je een deel van je bestelling, dan wordt enkel dit deel terugbetaald en geen verzendkosten.

Komt jouw pakket bij ons retour omdat je het niet op tijd bij een afhaalpunt bent gaan afhalen (7 dagen beschikbaar voor afhaling met verschillende voorafgaande notificaties), dan bieden we je 2 keuzes:

1. We verzenden het pakket opnieuw, maar moeten hiervoor nieuwe verzendkosten in rekening brengen. (Keuze huisadres of afhaalpunt, tarieven per land en optie onder verzending terug te vinden) De nieuwe verzending gebeurd na ontvangst betaling.

2. Je bestelling wordt terugbetaald en de gemaakte verzendkosten worden in mindering gebracht.

Onze klanten ontvangen meerdere notificaties dat hun pakket onderweg is voor levering en/of bij een afhaalpunt geleverd werd en het pakket hier 7 dagen beschikbaar is voor afhaling. Ze zijn dan ook voldoende geïnformeerd en dragen de verantwoordelijkheid om het pakket tijdig af te halen. Indien dit niet gebeurd, worden er naast verzendkosten ook retourkosten gemaakt. Denk aan onze groene voetafdruk en haal tijdig je pakket op.

 

Hoeveel tijd heb ik om te retourneren?

Na levering heb je 14 dagen de tijd om je retour bij ons schriftelijk aan te melden via je account of per mail. Aanmeldingen via social media, zoals Facebook, Instagram en andere kanalen; worden niet aanvaard. Na aanmelding heb je 14 dagen de tijd om items terug te sturen naar ons.

Stuur het artikel wat je niet bevalt, voorzien van de originele verpakking en met zorg ingepakt, voldoende gefrankeerd naar:

Little Thingz

Geelsebaan 138

3980 Tessenderlo

België

 

Hoe ga je te werk met een account:

  • Ga via je account naar je bestelling.
  • Klik op de juiste bestelling en onderaan deze pagina heb je een knop artikel(en) retourneren.
  • Op deze pagina kan je steeds de status van je retour volgen.

Hoe ga je te werk zonder account:

  • Meld je retour aan via info@littlethingz.be met vermelding van je volledige naam, ordernummer en reden van de retour.
  • Stuur het product ongebruikt terug in de originele verpakking met vermelding van je naam en ordernummer.
  • Bij ontvangst en na controle wordt het bedrag terug gestort naar de rekening waarmee de betaling werd voldaan.

Wij behouden ons het recht om een retourzending niet of gedeeltelijk terug te betalen. Daarom vragen wij om de artikels steeds in goede staat, ongebruikt, voorzien van alle labels en etiketten, in originele verpakking en met zorg in een stevig karton naar ons retour te zenden.

* Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen kunnen wij helaas niet crediteren. 
* Retouren die niet voorgemeld zijn worden niet in behandeling genomen.
* Retouren waarbij de omdoos van het artikel als verzenddoos gebruikt is kunnen niet gecrediteerd worden.

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »